hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  برگزاری دوره آموزشی نقش تشکلات کارگری و کارفرمایی در کاهش اختلافات فی مابین در گلستان

نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در گلستان خبر داد:

 برگزاری دوره آموزشی نقش تشکلات کارگری و کارفرمایی در کاهش اختلافات فی مابین در گلستان

نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در گلستان گفت: دوره آموزشی نقش تشکلات کارگری و کارفرمایی در کاهش اختلافات فی مابین در شرکت شیر پگاه گلستان و شرکت صنعت چوب شمال-نئوپان گنبد برگزار شد.
میثم موسی خانی نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در کلستان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی که با تدریس آقای مهدی صیادی برگزارشد، با اشاره به نقش انجمن های صنفی گفت: انجمن‌های صنفی در راستای استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضاء ، شناخت مشکلات کارگری و اجرای قانون کار تشکیل شده اند و هدف آن تقویت و تعامل بیشتر با نهادهای کارگری و کارفرمایی استان در راستای شناخت بهتر و به موقع مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان در سطح استان می باشد.
وی افزود: تشکل‌ها شامل نماینده کارگران، شوراهای اسلامی کار، انجمن صنفی کارگری، انجمن صنفی کارفرمایی، کانون شوراهای اسلامی کار، کانون کارفرمایان و کانون‌های کارگران بازنشسته هستند که شامل کارگران و کارفرمایان در سطح استان می‌باشند.
موسی خانی به اهمیت و ضرورت توسعه تشکل های کارگری اشاره کرد و گفت:  عامل برخی از مسائل، عدم انتقال نظرات و مشکلات کارگران به مدیران و کارفرمایان است، از این جهت با توجه به ظرفیتی که در قانون کار وجود دارد، هدف مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه تشکل های کارگری به عنوان تسهیل کننده ارتباط است.
وی تصریح کرد: تلاش ما این است که خط ارتباط بین کارگران و کارفرمایان با تشکل های کارگری کوتاه شود که در واقع به نفع تولید و تولیدکننده است.
نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در گلستان اظهار داشت: نمایندگان کارگران می توانند مشکلات را دسته بندی کرده و به مدیران منعکس کنند و این سهولت ارتباط بین بدنه مدیریت و کارگران حتما نتایج خوبی را رقم می زند.
وی در پایان تاکید کرد: آموزش‌های تخصصی و عمومی با هدف توانمندی و ارتقای سطح این تشکلات در چگونگی ارتباط و تعامل با کارگران و کارفرمایان ارائه شده است که بر این اساس اعضای این نهادها باید اشراف کامل بر قوانین کار و تامین اجتماعی داشته باشند تا با آگاهی کامل ، از منافع کارگر و کارفرما دفاع کنند و این امر با انجام آموزش‌های مرتبط امکان‌پذیر است
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد